PROGRAMA DE ACTIVIDADES MUNICIPAIS. 2024-2025

-  PRAZO PARA FORMALIZAR NOVAS MATRÍCULAS DO 19 AO 26 DE SETEMBRO NESTA SECCIÓN:

** NOVAS MATRÍCULAS NAS ACTIVIDADES DEPORTIVAS:  PREMENDO AQUÍ

**NOVAS MATRÍCULAS NAS ACTIVIDADES CULTURAIS:
** Actividades en idades escolar:
     ESCOLA DE INGLÉS:
     Grupo I. 1º e 2º Primaria. PREMENDO AQUÍ
     Grupo II. Infantil PREMENDO AQUÍ
     Grupo III. 3º e 4º de Primaria PREMENDO AQUÍ
     Grupo IV. 5º e 6º de Primaria PREMENDO AQUÍ
     Grupo V. Secundaria PREMENDO AQUÍ
     - Prezo: 30€/ mes + 25 € en concepto de matrícula no mes de outubro para o material do curso.

ESCOLA DE MECANOGRAFÍA:
     Grupo Secundaria PREMENDO AQUÍ
     -Prezo: 15€ / mes.O cobro realízase na propia actividade, nos primeiros 10 días de mes.

TÉCNICAS DE ESTUDO:
     Grupo Secundaria PREMENDO AQUÍ
     ** Novidade: Reunión o martes 24 de outubro ás 19:30 horas na biblioteca municipal.  Esta actividade é unha proposta nova, para coñecer máis e mellor do seu funcionamento achégate á reunión.
     - Prezo: 15€ / mes. O cobro realízase na propia actividade, nos primeiros 10 días de mes.

XESTIÓN EMOCIONAL:

ESCOLA DE XADREZ:
     Grupo Vedra PREMENDO AQUÍ
     Grupo Santa Cruz PREMENDO AQUÍ
     - Prezo: 15€ / mes. O cobro realízase na propia actividade, nos primeiros 10 días de mes.

ESCOLA DE PINTURA:
     Grupo I. Sábados de 11 a 12:30 horas PREMENDO AQUÍ
     Grupo II. Sábados de 12:30 a 14 horas  PREMENDO AQUÍ
     - Prezo: 25€ / mes. O cobro realízase na propia actividade, nos primeiros 10 días de mes.

** Actividades  para persoas adultas:
     MANUALIDADES / ARTES PLÁSTICAS:
     Grupo I. Luns de 16:30 a 18:30 horas PREMENDO AQUÍ
     Grupo II. Luns de 18:30 a 20.30 horas  PREMENDO AQUÍ
     - Prezo: 30€ / mes.
                  25 €/ mes praza infantil (conciliación). O cobro realízase na propia actividade, nos primeiros 10 días de mes.

COSTURA:
     Grupo I: Mércores de 16:30 a 18:30 horas PREMENDO AQUÍ
     Grupo II: Mércores de 18:30 a 20:30 horas PREMENDO AQUÍ
     - Prezo: 30€ / mes. O cobro realízase na propia actividade, nos primeiros 10 días de mes.

BAILES DE SALÓN:
     Grupo I PREMENDO AQUÍ
     - Prezo: 25€ / mes individual.
                   40€/ mes parella.  O cobro realízase na propia actividade, nos primeiros 10 días de mes.

PINTURA PARA PERSOAS ADULTAS:
      Grupo I. Venres de 18:00 a 20:00 horas  PREMENDO AQUÍ
      Grupo II: Venres de 20:00 a 22:00 horas PREMENDO AQUÍ
       - Prezo: 30€ / mes.
                    25 €/ mes praza infantil (conciliación). O cobro realízase na propia actividade, nos primeiros 10 días de mes.

* CONSULTAS:
    - Sobre actividades culturais no teléfono 981814691 ou no enderezo electrónico cultura@concellodevedra.gal
    - Para actividades deportivas nos teléfonos 981814691 (polas mañás) ou no 981502290 (polas tardes) ou no enderezo electrónico deportesvedra@outlook.es
    - Para actividades da Terceira Idade no teléfono 981814695 (durante todo o mes de setembro)